CONVOCATÒRIA INTERINS 26/27: TRÀMIT PER FORMAR PART DE LA BORSA
Des del sindicat ANPE vos fem arribar els diferents documents que hem elaborat envers el tràmit d'interins.
Així doncs, disposau dels següents documents:
- Gravació de la xerrada informativa.
- Guia informativa de la convocatòria (document adjunt a la notícia).
- Exemple de tràmit d'interins (document adjunt a la notícia).
- Exemple de tràmit de formació permanent (document adjunt a la notícia).
Si teniu dubtes, recordau que podeu escriure’ns o venir a veure’ns a qualsevol de les nostres seus i per xarxes socials.
Si has de menester qualsevol dels nostres serveis i encara no estàs afiliat/da, pots afiliar-te aquí.
A més, vos fem arribar una sèrie de consideracions a tenir en compte de cara a la realització del tràmit:
Accés a la convocatòria, al tràmit d’inscripció i al tràmit de formació permanent aquí.
- Podeu accedir al tràmit d’inscripció a les llistes aspirants integrats ( per si voleu fer modificacions) i nous aspirants.
Respecte a la integració automàtica: Integren els aspirants actuals admesos i exclosos per català, que tenguin almenys un dia de serveis, i els que hagin participat una vegada a un tràmit de substitucions. Dia 4 de febrer es va publicar el resultat de la integració:
Els aspirants integrats podeu accedir al tràmit d’interins per: manifestar la voluntat de no ser integrats (deixar d’estar en llistes) o per comprovar i/o actualitzar les vostres dades:
- Dades personals: dni, nom i si estàs tutoritzat.
- Disponibilitat per zones: illes i jornades (Mallorca mínim 3 zones).
- Titulacions: títol, català, màster, nivell anglès i altres titulacions.
- Funcions: especialitats seleccionades.
- Formació: finalitzada en data de 31 d'agost de 2025.
Pel que fa a la sol·licitud per accedir a la llista d’aspirants a interins:
- Termini de participació: del 5 al 24 de febrer del 2026.
- Accés amb certificat digital o @clave, essent vàlid el darrer tràmit registrat.
- Requisits: titulació + màster + CCIP/CCS (assolits abans del 24 de febrer).
- Llista única de tots els cossos, d’aspirants admesos i exclosos (català i/o màster).
- És obligatori triar, almenys, 1 especialitat, jornada i 1 zona (a Mallorca 3).
- La graella per acceptar centres d’especial dificultat i de places itinerants, s’ha llevat, perquè seran voluntàries en el tràmit de selecció de places.
- Podeu participar si vos manca requisit de català o màster, però quedareu com exclosos.
- Els documents s’han d’escanejar i adjuntar en PDF fins a un màxim de 10 arxius i 4 MB (a l’annex 6 i 7 trobareu el document per certificar l’experiència a centres privats/concertats, i escoles d’infantil 0-3 anys).
El tràmit de reconeixement d'activitats de formació permanent i competència digital s'ha de fer a part en aquest enllaç.
- Termini per adjuntar les activitats: del 5 al 24 de febrer del 2026.
- No s’ha de participar si teniu el màxim de 30 punts en aquest apartat, per pujar cursos ja reconeguts al Portal de personal, o per activitats fetes després del 31 d’agost de 2025.
La formació de cursos corresponents a àrees de la competència digital computaran si no es tenen totes les àrees del mateix nivell. Si s'acredita un nivell complet puntuarà a l'apartat de Certificació de competència digital.
Barem en 5 blocs, amb la suma dels apartats 2, 3 i 5 màxim de 75 punts.
- Experiència docent, fins al 31 de desembre de 2025 (puntuació il·limitada).
- Formació acadèmica, assolida fins al 24 de febrer de 2026 (màxim 30 p).
- Formació permanent, assolida fins al 31 d’agost de 2025 (màxim 30 p).
- Participació en processos selectius >2018 a les IB (puntuació il·limitada).
- Càrrecs directius i altres >2020 fins al 31 de desembre de 2025 (màxim 30p).
Des de la Mesa hem aconseguit que es valori: l’experiència com a professor substitut d’Universitat, que els títols de català puntuïn per igual, que es valorin els C1 i C2 pels mestres d’anglès, així com la competència digital i les coordinacions de cicle.
Previsió de les adjudicacions de places:
- El Tràmit Ordinari de l’estiu serà obligatori pels admesos, exclosos per català, i com a novetat, els exclosos per màster.
- El Tràmit Urgent de l’estiu serà voluntari per nous aspirants, i permetrà, posteriorment, la integració a les llistes.
En aquests tràmits, els adjudicats tendran tres dies per fer el TPPP , si no s’entén que es renuncia.
- Els Tràmits de Substitucions mantenen el procediment setmanal ordinari, l’urgent i l’extraordinari. Podria ser que el 1r tràmit de substitucions es faci a finals de juliol.
El TPPP s’ha de fer abans de les 10 h de l’endemà de l’adjudicació.
Recordau que farem una xerrada informativa al juliol per acabar de concretar aspectes de les adjudicacions que falten per negociar.